.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری اعضای باند مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از متلاشی شدن و دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر در رشت و صومعه‌سرا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، فرهاد فلاح‌کریمی امروز در جلسه انتظامی استان چگونگی متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: در مبارزه‌ای بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار فشرده پلیسی یک باند تهیه و توزیع تریاک در شهرستان رشت و دو قاچاقچی مواد مخدر صنعتی و روانگردان در صومعه‌سرا شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان ادامه داد: گروه‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات نامحسوس پلیسی از فعالیت دو نفر اعضای باند که قصد داشتند مقدار قابل توجهی موادمخدر را از استان فارس به گیلان حمل کنند و به سرکرده باند در رشت تحویل دهند اطمینان حاصل کردند.

به گفته وی، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروی این متهمان را در محور ورودی شهر رشت توقیف کردند و در بازرسی از آن مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فلاح‌کریمی از دستگیری سه نفر اعضای این باند خبر داد.

وی با اشاره به انجام عملیات دیگر پلیس در شناسایی قاچاقچیان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر رشت و صومعه‌سرا دو نفر قاچاقچی موادمخدر صنعتی در این شهرستان را شناسایی کردند.

این مسئول ادامه داد: ماموران با اقدام‌های پلیسی، تعقیب و مراقبت از حمل و اختفای موادمخدر قاچاقچیان در صومعه‌سرا، در یک عملیات پلیسی منسجم آنها را با مقدار یک کیلوگرم مواد روانگردان و صنعتی شیشه و 500 گرم هروئین دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از تلاش شبانه‌روزی پلیس برای زدودن این ماده افیونی و روانگردان از جسم و روح جوانان استان خبر داد.

فلاح‌کریمی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از هیچ کوششی در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر فروگذار نمی‌کند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.